Nog één nachtje slapen.. - Reisverslag uit Westwoud, Nederland van Karenina & José Beerepoot - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen.. - Reisverslag uit Westwoud, Nederland van Karenina & José Beerepoot - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen..

Blijf op de hoogte en volg Karenina & José

04 Oktober 2012 | Nederland, Westwoud

Jaja, het is bijna zover. We hebben onze tassen gepakt en van heel veel mensen al voorlopig 'afscheid' genomen. Ook ons laatste weekend hebben we goed afgesloten.

Het was zondagmiddag en terwijl Karenina nog van haar werk terugkwam, was josé al volop begonnen aan het versieren van Karenina haar huis, om deze wat meer in de Midden-en Zuid-Amerikaanse sfeer te laten komen. De slingers werden opgehangen, de boa's in de lampen, al wat tapas en nacho's op tafel en niet te vergeten een welkomsdrankje. Uiteraard ook in stijl. We hadden de meiden gevraagd om in stijl en met een tapashapje op dit laatste feestje te komen. Rond een uur of 4 kwamen de eerste meiden binnen. Ze verrasten ons met hun leuke outfits en de lekkere hapjes kwamen op tafel. Daar hebben we met z'n allen van genoten onder het genot van een drankje.
Toen we vol zaten was het voor een aantal meiden tijd om in beweging te komen. Er werd een stoelendans gedaan. Daarna kwamen de lekkere toetjes van Sanne op tafel. Deze mochten we natuurlijk niet zomaar laten staan, want Sanne had er een dag voor in de keuken gestaan.

Als laatst zouden we nog het 'briefjes'spel doen, dat, hoe leuk, wij samen wonnen. Toen was het tijd om naar het sportcafé te gaan, om de zondagavond in stijl af te sluiten.

Na deze zondag moesten we de laatste kleine dingetjes nog even regelen, want de reis komt nu toch wel erg dichtbij.
Karenina moest nog een paar dagen werken en José moet natuurlijk nog afscheid nemen van haar vriendje. Dan is het nu nog een half nachtje slapen om elkaar morgen om 04.30 te zien met volle backpack en niet te vergeten de tickets in de hand.

Tot over een 1/2 jaar! Liefs Ka & Jo

• 04 Oktober 2012 - 15:55

Eveliene :

he meiden,
    wens jullie heeeeeeeeeeeeel veel plezier en geniet maar lekker van al dat moois wat jullie gaan zien..
    Ik ga jullie ontzettend missen!!

liefss Eef

• 04 Oktober 2012 - 16:32

Wim En Trijnie:

hoi Karenina en Jose,
    nog 1 nachtje in jullie eigen bed en dan begint het grote avontuur.
    wij wensen jullie een goeie reis en daarna de mooiste vakantie van je leven.

we volgen jullie en heel veel groetjes Wim en Trijnie

Henk Boerse (novawhere)

• 07 Oktober 2012 - 11:11

Sjaak & Lucia:

Hoi meiden;

Heel veel plezier op jullie reis; geniet van al het moois!!
    We zullen jullie verhalen volgen.

Groetjes van ons uit Zwaagdijk